Summa sidvisningar

torsdag 30 augusti 2012

Små minitavlor

Hej!

Idag tänkte jag (Mia) visa fyra små minitavlor som jag gjort till min dotter Emma. Vi håller på att göra om på hennes rum och då behöver man lite nya roliga saker att pynta med.


Jag har använt mig av fyra små canvastavlor jag hade hemma i lådan. Jag har limmat över papper från den jättefina kollektionen från Bo Bunny, Ambrosia Collection. Sedan har jag stämplat med en söt bakgrundsstämpel och sedan doodlat och skrivit dit små texter med en svart penna. Fjärilen kommer från Magnolia Dies, den har jag stansat ut från vitt cardstock och sedan stämplat med en bakgrundsstämpel för att få lite effekt. I mitten sitter tre små pärlor (måste ju ha lite bling-bling). I övre hörnet har jag knutit små rosetter av olika färger på organzaband.

Det var allt för den här gången - ha en riktigt skönt slut på veckan!

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar