Summa sidvisningar

lördag 18 augusti 2012

Side Step card

Hejsan,

idag är det jag Majsan som bloggar,  hoppas att ni har haft en härlig vecka,  här har vi haft  härligt sommar väder denna vecka :).

Jag har gjort ett Side Step card, det är så kul att prova nya vikningar :).



 Magnolia Dies Swirly Butterfly, Nellie Snellen Dies Incire Flower -3
 Magnolia Dies Vintage Tag, Heart Swirly
 Spetsband, Martha Stewart kantstans
Baksidan, där här jag använt Magnolia Dies Floral Swirl corner.


Materiallistan:
Papper : Vit Cardstock, Bildmålarnas Flower of Spring collection, Vivi Gade Design.
Dies: Magnolias Swirly Butterfly, Floral Swirl corner, Vintage tag, Heart Swirl, Nellie Snellen Dies, Incire Flower-3.
Martha Stewarts kantstans, rosor, bling, spetsband, stickles, DistressInk Vintage Photo.

Materialet hittar du i shoppen



HA DET SÅÅ HÄRLIGT OCH TA HAND OM ER!!

KRAMAR MAJSAN


3 kommentarer:

  1. Så otroligt snyggt i vintage stil!

    Du kan så otroligt mycket min vän!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Så snyggt, alla diesen är så fina. Du har chalkat perfekt och jag gillar den stora tyllrosetten på tagen. Kram Gertrud

    SvaraRadera