Summa sidvisningar

torsdag 5 april 2012

Ett "vårigt" kort

Hej!

Här kommer mitt, Pysselmias första inlägg :)
Det ska bli otroligt kul att få skapa för Pyssel & Plock och jag hoppas jag kan inspirera er lite grand!

Jag fick ett helt fantastiskt DT paket på posten och det första jag gjorde var det här kortet. Ett väldigt enkelt kort för att vara med mig då jag egentligen brukar bombardera med blommor och bling, men blommorna och motivet är så ljuvligt fina så här lät jag det vara lite "enklare".



Jag har använt en mild blå cardstock som bas. Jag har använt Reprints "Music" fina mönsterpapper.
Den beige spetsen har fått ett milt grått satinband ovanpå. De underbara blommorna finns alla i shoppen. Lite bling kunde jag inte låta bli så det fick bli några fina pearls runt motivet.

Glad Påsk!

Kram Mia

2 kommentarer: