Summa sidvisningar

torsdag 1 december 2011

Julkort

Förra fredagen var jag och hälsade på hos Pyssel & plock. Hade planerat att jag skulle göra fler hjärteaskar som jag har en beställning på. Men i min stilla iver så missade jag en liten detalj. Yes, mina dies till hjärtat. Så jag fick snabbt komma på något annat att göra. Det var enkelt eftersom julen är i antågande. Ann-Louise hade påbörjat lite julkort som jag snabbt snappade upp den enkla modellen ifrån. Totalt blev det 12 st i tre olika utförande.

Pappret med hjärtan och snögubbarna är det samma som det med hjärtan på. Fram o baksida var båda lika fina så det blev några av varje. När jag kom hem så la jag till ett stärre hjärta och ett stämpelmotiv. Ibland är det kul att göra lite enklare kort, vem säger att enkelt inte är fint.
Material:
Papper Santa och God jul
Oganza band
Charm
Stickers
Cs
Allt det finner ni i butikenpysseloplock
Önskar er en trevlig fortsatt vecka och helg.
Många hälsningar från

1 kommentar: