Summa sidvisningar

torsdag 27 oktober 2011

Tentcard

Idag är det dis och trist ute. En äkta pysseldag. Andra tycker det är trist men inte jag. Tänk, en hel dag med pyssel utan känna stress för att min inte är ute och klipper ner saker i trädgården inför vintern. Härligt. Jag har passat på att göra mitt första tentcard. Gillar djupet som kommer fram i kortet med den vikningen.
Här är kortet med uppifrånn så att ni kan se ner i kortet där jag skrev Happy Bithday. Pappret är bara älskar jag. Ett dubbelsidigt papper som är lika snyggt på båda sidorna.
Här har ni sidan på kortet med.
Materialet hittar ni i butiken. Jag har använt mig av föjande.
CS, Bård/spets, blommor, blad, charm, krympplast, dies, Reprints mönster papper och lite pärlor. Ha en fortsatt bra vecka, ni missar väl inte kvällens Öppethus.
Hälsar Lisan

2 kommentarer: