Summa sidvisningar

fredag 14 oktober 2011

Brevlåda för vänner

Nu har även jag gjort en brevlåda. Oj så skoj det var. Har sett så många på bloggarna nu och blev riktigt förälskad i dom. Jag gjorde en låda till post från vänner. Här är räkningarna inte välkomna.
Här ser ni lådan från sidan. Klädde den på alla sidor och satte texten framtill på 3D-kuddar.
En liten närbild på blommorna på chrispy bandet.
Jag har använt mig av ljus cardstock, mösterpappret som heter Oslo kommer att läggas ut i webshopen inom kort. Blommor, chrispy, bård och paper pen hittar ni i butiken. Jag har använt mig av min MS stans för att få ett snyggt lock.
Brevlådan va så skoj att göra. Ni kommer att få se fler här inom kort .Då blir det brevlådor för julpost. Ha en trevlig helg. Önskar Lisan

3 kommentarer:

  1. Men oj, oj, oj, så himla läcker!
    Har också velat pröva göra en brevlåda, får se om jag vågar!
    Din är makalöst fin!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. så fin brevlåda

    Kram Anneli

    SvaraRadera