Summa sidvisningar

lördag 22 oktober 2011

Bokkort hos Pyssel & Plock

I onsdags var jag, Karin och Natalia hos Pyssel & Plock med Ann-Louise och gjorde ett bokkort. Vi hade en fantastiskt trevlig kväll ihop med mycket skratt och prat.
Här ser ni mitt resultat. Bokkortet var jätte skoj att göra.
Insidan ser ut så här. Min sambo tyckte det skulle heta bokgömma istället för bokkort, håller nog med honom där. För visst kan man gömma lite godsaker och presenter inuti.
Utsidan dekorerade jag med lite blommor och blad. Tyckte det var synd att förstöra det fina pappret med mer dekorationer.
Här syns ryggen på bokkortet. Jag använde mig av CS, mönster papper från pion design, blommor och blad och organza band. Allt material finner ni i butiken.
Vill ni med lära er att göra ett bokkort, hör då av er till butiken. Ha en trevlig pysselhelg hälsar Lisan

1 kommentar: