Summa sidvisningar

söndag 2 oktober 2011

Åttakantig ask

Nu har jag tagit mig i kragen och äntligen gjort klar min åttakantiga ask. Påbörjade den här hos Pysseloplock. Vi hade så trevligt att asken höll på att få sju hörn istället för åtta..
Här ser ni asken med locket av, man får en liten look ner i asken.
Jag hittade ett papper jag gillade starkt. Det är basic greys Promergrande .
Jag dekorerade locket med lite rosor ,blad och band samt lite annat jag hade hemma.
Runt om på locket använde jag mig av en grå paperpen
Här är asken från sidan. Satte en liten spets runt om. Spetsen ser nästan lite trasig ut till vänster, märkligt för den är hel?!?!
Pappret gillade jag eftersom det passar både till julen och sommaren.
Materialet hittar ni i butiken.

Ni missar väl inte butikens kurser!!!
Ha en en bra vecka!
Hälsar Lisan

2 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig ask och mönsterpapprett gillade jag ..
    Så snyggt det blev med blommorna, mycket snyggt!"!

    Kram Anneli

    SvaraRadera